چمخاله

برنامه ریزی کرده بودیم که سه شنبه به سمت شهر ساحلی چمخاله حرکت کنیم که دوشنبه ظهر درنیانی یه تبی کرد که نگو آقای پدر بردش دکتر و تشخیص تب ویروسی دادند.

تا صبح نه خودش تونست بخوابه نه من چون همش دلم شور میزد که تبش بالا نره با همه این اوصاف ساعت 6 صبح حرکت کردیم و با دارو تبشو کنترل کردم

انقدر هم ذوق دریا رو داشت که حد نداره تا منجیل رفتیم و یه توفقف کوتاه کردیم برای خوردن صبحانه که دخملک هیچی نخورد ولی پرنیانی کلی از دیدن توربینهای بادی که تو علوم پارسالش خونده بود ذوق کرد

بعد از اون هم به سمت محل اقامتون رفتیم که جای با صفا و قشنگی بود بعد از کمی استراحت به ساحل رفتیم و دخملیا مایو پوشان هدایت شدند به قسمت بانوان کلی آب بازی کردند و کلی هم کیف

چهارشنبه صبح راهی تله کابین لاهیجان شدیم و به قول خودشون بام سبز که فوق العاده قشنگ و سرسبز بود و کلی بوته چایی هم بود م برای بچه ها جای تعجب داشت که چایی این شکلیه

داخل تله کابین هم کلی بهشون خوش گذشت و پرنیان حسابی هوای خواهرشو داشت و درنیان هم مشعوف

بعدش هم رفتیم یه رستوران تو لاهیجان نهار خوردیم که رستوران خوب و مقبولی بود بعد از اون هم راهی ویلا شدیم و بعد از استراحت پیش به سوی دریا و شنا و آب بازی درنیان هم همچنان با دارو تبش کنترل میشد

پنجشنبه صبح هم بعد از خوردن صبحانه راهی جنگل دیلمان شدیم که بعد از شهر سیاهکل بود که وسط راه ماشینمون خراب شد و یک ساعت و خرده ای معطل شدیم تا امداد خودرو بیاد بعد از اون راهی شدیم و تو یه محیط بکر و زیبا آقای پدر یه جوجه کباب برامون درست کرد که انقدر هم فلفل داشت ولی چسبید فقط بعد از اون نمیدونم چی شد که درنیان خروسک شد حالا ربطی داشته یا نهههههههه؟خدا میدونه

بعد از نهار هم رفتیم آبشار لونک که بقدر قشنگ و زیبا بود که حد نداشت پرنیان میگفت مامی انقدر اینجا سرسبزه که سنگهاشون هم سبز شده

بعد از اون شب دوباره با لاهیجان رسیدیم و خردید کردیم و برگشتیم ویلادیروز صبح هم ساعت 8 راه افتادیم

بچه ها کلی کیف کردند ولی مریضی درنیان تو اعصاب من بود خودم دیشب خیلی حالم بد شده بود که امروز با یه سرم اکی شدم

این هم از سفرنامه ما

♥نسرین مامان هلیاودانیال♥

عزیز ای دلم همیشه به گردش و سفر فقط افسوس که از همدیگه خبر نداشتیم چون همون تایم ماهم چمخاله بودیم.[ناراحت]ولی ایشالله در سفرهای بعدی.[چشمک][ماچ]

سپیده عمه آریانا

سلام عزیزم . همیشه به سفرهای دلچسب . الهی همیشه خوش و خرم باشید . قربون گلهای قشنگم بشم با عکسهای نازشون . بلا دور باشه ازتون الان همگی بهترید انشااله . بوووووووووووووووووووووووووس به روی ماه دخملی های ناز[ماچ][بغل][ماچ][قلب][گل][گل][گل]

همیشه به سفر و شادی عزیز . خوشحالم سفر براتون لذتبخش بوده . الهی همیشه خوش باشید . فدای گلهای قشنگم بشم با عکسهای نازشون . بوووووووووووووووووس به روی ماهشون . بلا دور باشه از همگی تون . الان بهترید انشااله . [قلب][بغل][ماچ][گل][گل][گل]

ثمانه مامان مهدیار

شروع سال تحصیلی جدید رو بهتون تبریک میگم.... انشالا سالی سرشار از کامیابی باشه برای دخمل گلم[ماچ]

مرجان مامان آران

سلام عزیزممم ممنون که بهمون سر زدین خدا دخترای خوشگلتو حفظ کنه هزار ماشالا خیلی خوشگلننننننن و شیرینن من لینکتون کردم عزیزم[قلب]

نکیسا مامان آرشیدا

خوشحالم بهتون خوش گذشته. چمخاله برای من یادآور یه نیش پشه و آلرژی یکماهه به اونه تو سن 4-5 سالگی. خدا رو شکر برای شما خاطرات خوب بود.