گل و گلاب

روز چهارشنبه رفتیم مدرسه پرنیان گلی که خانومی رو برداریم و سفرمون رو برای کاشان آغاز کنیم .چون کلاس ریاضی داشت ساعت حدود 3 بود که راه افتادیم (متاسفانه کلاس زبانش رو نتونست شرکت کنه)ساعت 4 و نیم بود که عوارضی قم رو رد کردیم که همسفرامون زنگ زدند که ما نزدیکیم و ما تاساعت 6 اونجا بودیم که حسنش در این بود که پرنیان تکلیفهای آدینشو انجام داد.

خلاصه خاله تیلا و عمو مهران

(دوست بابا)و آریارسیدند و حرکت کردیم یه سمت کاشان و به محل اقامتمون که توسط خاله تیلا رزرو شده بود رسیدیم یه خونه سنتی نقلی که فوق العاده زیبا دنج و آروم بود و آرامش درش ملموس.

وسایلا رو که جابجا کردیم راه افتادیم سمت باغ فین که هم ار هوای عالیش استفاده کردیم و شامی بر بدن نواختیم.

صبح پنجشنبه راهی قمصر شدیم که بچه ها مراسم گلاب گیری رو ببینند که خیلی هم مشتاق بودند وقتی رسیدیم کلی کیف کردند و ما هم همچنین واقعا بوی گل محمدی مستمون کرده بود.بعد از تماشای گلاب گیری و خرید برای خوردن صبحانه به یه پارک با صفا رفتیم و بچه ها کلی بازی کردند

بعد از اون به اصرار آقا آریا به باغ پرندگان رفتیم که پیشنهاد جالبی بود و بچه ها کلی ذوق کردند مخصوصا درنیان که فکر میکنم تازه متوجه میشه چون پارسال باغ پرندگان اصفهان رفته بودیم انقدر ذوق نداشت.

بعد تصمیم گرفتیم بریم نیاسر وقتی رسیدیم خیلی شلوغ بود و همینطور خیلی زیبا بلیط غار گرفتیم که پرنیان و آریا جا زدند و نیومدند که خیلی زیبا بود بعد هم بازدید از آبشار که کلی خوش گذشت

بعد از اون هم با همه خستگیمون رفتیم بازار سنتی کاشان که به دیدنش می ارزه بعد از اون هم ساعت 11 شب خسته و له رسیدیم هتل که پرنیان و آریا با مسافرهای کره ای هتل که تو حیاط بودند زبانشون رو تقویت کردند و باهاشون سعی میکردند هم صحبت بشن

امروز صبح هم قبل از حرکت به خونه عامریها رفتیم که فوق العاده زیبا بود و کلی حسرت خوردیم که چرا در زمان قدیم زندگی نمیکردیم

ساعت 3 هم حرکت کردیم به سمت تهران و ناهار هم در رستوران مهتاب خوردیم و با دوستهای خوبمون خداحافظی کردیم.

خیلی خوش گذشت و بچه ها بهشون خوش گذشت .

این هم یه سفرنامه کامل که درنیان آخراش این شکلی بود که دیدیم خارجیها هی دارن ازش عکس میندازن عمو مهران هم این عکسو ازش گرفت

نوشین مامان هستی

همیشه به سفر عزیزممممممممممم[قلب]

دریا

به به منم عااااااشق کاشانم خیلی دوست دارم یک بار فصل گلاب گیریش باشم[بغل]چه عکسای خوشگلی[بغل]

همیشه به گردش و خوشگذرونی[قلب] عزیزم چهره درنیان نگاه،ای جانم [ماچ][بغل]

سپیده عمه آریانا

همیشه به گشت و گذار و شادی عزیزم . خوشحالم که سفر براتون شاد و پرخاطره بوده . الهی همیشه خوش و خرم باشید . فدای دخملی های ناز بشم با عکسهای نازشون . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس به روی ماه جفتشون[ماچ][قلب][بغل][گل][گل]

فاطمه

سلام دوستم. وبلاگ قشنگی داری. منتظرحضورسبزت هستم. زندگی های قشنگ

مامان ارشیا

ایشالله همیشه به سفر و گردش[بغل][ماچ] چقدر منم دوس دارم گلاب گیری رو ببینم اما فرصت نشد برم میمند. دخترای گلت رو ببوس از طرف من[قلب]